31 Mayıs 2010 Pazartesi

Merhaba


Blog isminden de anlaşılacağı gibi ben Mardin'li bir ailenin geliniyim.Evleneli neredeyse bir yıl olacak...Fakat Mardin'le tanışmam 2 yıl önce olmuştu.(Eşimin ablasının oğlunun sünnet düğünü vardı ve o dönem sadece 'müstakbel nişanlı'olarak davet edilmiştim :)
 Eşimle tanışana kadar Güneydoğu benim için dünyanın diğer ucu kadar uzak,yabancı ve fazla merak etmediğim biryerdi açıkçası...
Güneydoğu ,tv ekranlarında verilen teror haberlerinin görüntülerinden ibaretti...Ama...
Gördüm ki hiç te öyle değilmiş...Her ilini gezdiğimi söyleyemem;Antep,Urfa,Batman,Diyarbakır ve tabiki yeni memleketim Mardin...Birbirinden farklı bir çok kültürün rüzgarında kaybolduğun ,tarihin içinde, geçmiş uygarlıkların kucağında uyuduğun,batıdan çok farklı bir atmosferdi gördüğüm,yaşadığım...
Bu arada ben Karadeniz kökenli bir ailedenim ama İstanbul doğumluyum ve halen İstanbul'da yaşıyorum...
Bu blogtaki amacım ise ,sizlerle özellikle Mardin'i ilgilendiren tüm konularda (özellikle Mardin mutfağı :) bildiklerimi,gördüklerimi paylaşmak.Umarım güzel bir iletişim olur :)

1 yorum: