3 Ocak 2011 Pazartesi

Mardin Bıttım Sabunu


Bıttım Fıstığı


Bıttım Nedir?
Bıttım,Güneydoğu bölgesinde yetişen yabani bir fıstık türüdür.




Bıttım Sabunu


Bıttım ezilerek yağı çıkartılır ve tamamen doğal ortamlarda bu yağ ile bıttım sabunu elde edilir.

Eşsiz bir güzellik sabunudur. Tamamıyla doğal ürünlerden üretildiği için yan etkisine pek rastlanmaz. Başta dünya çapında bir çok kişinin şikayeti olan saç dökülmeleri olmak üzere,kepeklenmede,yüz ve cilt bakımında oldukça etkilidir. Vücudunuzdaki varisli bölgelere bıttım sabunuyla masaj uyguladığınızda,damarları rahatlattığı,vücudunuza hafiflik hissi verdiği söylenir.

Bıttım sabunu ilaç değildir.İçerisindeki doğal ürünün özelliğine bağlı olarak egzamaya, mantara, ergenlik sivilcelerine, saç diplerindeki yara ve tahrişlere karşı etkili olabilir.Derideki gözenekleri açıp rahatlatabilir.

Kullanım Tipi : Kuru saç ve cilt tipleri için uygundur.

Bıttım Sabunu Kullanım Tavsiyeleri;

Bıttım sabununu iyice köpürttükten sonra saçlarınıza masaj yaparak uygulayın.

Bıttım sabunu kullanırken yanında 2. bir ürün kullanmayın (şampuan vs..)

Bıttım sabununu düzenli kullanmaya özen gösterin yani bir gün bıttım sabunu kullanıp, ikinci gün şampuan ve 3. Günde bıttım sabunu kullanmayın.

Saçlarınızı her gün yıkamak yerine 2-3 günde bir yıkayın çünkü saçlar kendi yağında kalmalıdır ve bu şekilde beslenirler. Ancak her gün yıkanmanız gerekiyorsa bile saçlarınıza 1 defa bıttım sabunu uygulayın.

Bıttım sabunu saç dökülmelerini engelleyeme yardımcı bir bitkisel bir üründür ve hiç bir katkı maddesi kullanılmadan doğal yöntemlerle üretilmektedir. İlaç değildir ve şu ana kadar tespit edilen bir yan etkisi görülmemiştir. Ancak bazı özel rahatsızlıkları olan kişilerin bıttım sabunu kullanmadan önce doktorlarına danışmalarında fayda olabilir.

1 yorum: